torsdag 2 april 2015

Ljuddämparbandage

För reparation av stora hål och sprickor i avgassystem. Bandaget börjar härda när fordonet . Större hål och sprickor på ljuddämpare och avgasrör kan utan demontering och utan svetsningsarbeten lagas bestående och gastätt. Passar större hål och sprickor på avgassystem och ljuddämpare. Möter Bilprovningens krav!


I lager (1-arbetsdagar leveranstid).

Ett epoxy-impregnerat glasfiberbandage för tätning av avgas system. Ljuddämparbandaget bildar en permanent tätning av . Utvecklat för enkel, kostnadsbesparande och snabb reparation av avgassystem. Hos oss hittar du tusentals bildelar och tillbehör. Varningsinformation: Orsakar allvarliga ögonskador. Tål temperaturer upp till 400ºC.


Toppkvalitet genom forskning. Perfekt för större hål och sprickor i ljuddämpar- och avgassystem. Asbestfri, lätt att använda.

LJUDDÄMPARBANDAGE 130CM CRC. Ett epoximpregnerat glasfiberband för lagning av större hål och sprickor i avgassystemet. Idag sotar vi ur mitt avgasrör och stylar vi till mitt avgasrör med avgasbandage bla. En epoxyimpregnerad glasfibertape som kemiskt svetsar ihop trasiga ljuddämpare och avgasrör.


Ett epoxiimpregnerat glasfiberband för lagning av större hål och sprickor i avgassystemet. Köpte ljuddämparbandage på biltema, detta likna vanlig aluminiumfolie. Har för mig att det finns lite . Besök vår hemsida för mer information! Köp ljuddämparbandage för SEK 10. Oöppnad Finns i Falköping Kika gärna mer på min andra annonser tack!


Flaskor Kapsyler Kartonger. Epoxyimpregnerad glasfibertape för reparation av hål i avgassystemet. Vi har produkterna för dig och ditt garage.


Svaret kom till mig, ljuddämparbandage , colaburk och lagningsmassa. Kanske börjar jag se mina egna brister . Sådant som ljuddämparbandage , gungum mm hjälper bara för stunden. Avgassystemet är utsatt för mycket, vibrationer, värme, grussprut, salt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg