måndag 6 juli 2015

Extraljus relä mekonomen

I lager (1-arbetsdagar leveranstid). Välj butik för lagerstatus ›. Report another image Please report the offensive image. Köp i butik eller online. För anslutning av strålkastare, signalhorn, fläktmotor, pumpmotor eller andra strömförbrukare.


Med hållare som möjliggör separat montage.

Vi har reläsats och kontakter i många modeller ▻ Extraljuskungen. Jun köpråd kablar och relä till extraljus Bilar. Mekonomen vill jag inte åka till, då de alltid säljer fel delar till mig, MECA är bättre. Xenonkungen medger via Mekonomen att det har varit en del haverier.


Avsedd för, Extraljus , signalhorn m. Antal i förpackning, st. Tillverkarens artikelnr, 896-1AH-D1. Nov Just nu har jag 2st hella extraljus med 100w lampor.

Det har tagit ti men vi är sjukt nöjda med resultatet! Installera dina extraljus på ett ögonblick! Ingen åverkan på fordonets originalkablage! Men vad behöver jag för kablar, relä och säkring? Var på mekonomen , sa att jag hade en sån ramp med 100w-lampor.


Oct Gardera med extraljus ! Instruktionsfilm som visar hur man kopplar in extraljus till bilen med hjälp av XBB Lightswitch. Kabelstam för 1st extraljus eller LED-ramp, komplett med relä , säkringshållare och DT kontakt. Kabellängd 8m till DT-hane kontakten, 5m till. Också detta relä skall fixeras så att det inte i onödan utsätts för stötar och slag.


I VOC Mekonomen Rally-klassen är endast extraljus av standardtyp tillåtna. Ledningssats extraljus STRANDS Ledningssats till extraljus. Innehåller: ledningar, relä och hängsäkring, V. Se bara till att kablage, relä och inte minst generator pallar med. Tjena Tänkte bara fråga om någon har något förslag på vaför mina extraljus inte lyser.


Jag köpte en kabel, relä sats på mekonomen. Jan Eller finns det relä modell lite kraftigare som klarar av så mycket.

Sådana däringa relän går väl köpa på typ Mekonomen eller motsvarande? Kontoansökankopplingsschema biltema extraljus relä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg