tisdag 21 juni 2016

Mässingsrör

Mässingsrör 4mm från Byggfabriken. Rörfäste till mm mässingsrör. Diametern på infästningen i väggen är ca mm. Röret är av obehandlad mässing.


Välkommen in till Sekelskifte och våra krokar och hängare i gammaldags stil!

Ihåligt rör med många möjligheter. Ger fina ytor vid svarvning och fräsning. Lämplig för både mjuk- och hårdlödning. Dimensionen anger ytterdiameter x tjock. Jag jagar mässingsrör , ca mm INVÄNDIGT mått, varken mer eller mindre.


Vet inte riktigt vad det kan bli i tum. Ersättningsartikel, tillbehör och reservdelar kan fortfarande finnas tillgängliga. G15X 5METALL-SKRUVHYLSA UTV GG X LÄNGD.

I avzinkningshärdigt material. Var kan jag köpa det till bästa pris? Helgängad mässingsrör , utvändig gänga Gx L=2. Bli först med att recensera denna produkt.


Tillgänglighet: Slut i lager. Standardsortering, Sortera efter mest sålda, Sortera efter högsta betyg, Sortera efter nyhet, Sortera efter . Karta och vägbeskrivning. Jag planerar att använda ett mm mässingsrör som ett stöd för ett maltfilter under tiden jag tillför malten till mäskvattnet.


Ledande distributör av radiostyrda bilar, båtar, flygplan, drönare och reservdelar. Det är till en tankvagn i skala Hresp. See what people are saying and join the conversation.


Här har jag med hjälp av tre mässingsrör från hobbyaffären . Både en och flerkanaliga i olika längder. Sveriges kungliga historia i stämningsfulla källarvalv i Kungl Slottet. Praktfulla, vackra dräkter och glittrande vagnar berättar om sagolika kröningar, bröllop,dop.


HemÖnskelista (0)Mitt kontoKundkorgChecka ut. Böjningar: mässingsrör , mässingsröret.

Du kan logga in eller skapa ett konto. För såväl tunn- som tjockväggiga koppar-, mässing- och aluminiumrör. Totalt antal produkter: (inkl. moms).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg