fredag 22 juli 2016

Vågtång obh nordica resultat

Professionell vågtång som ger blankt vågigt hår snabbt. Type of hair styler: Curling Tongs, Wave iron, Straightener, Curler, Spiral iron Available colours: Black, RedFeatures: Ceramic Coating, Swivel . Plattång med snabb uppvärmning upp till 210°C. Tourmalinebelagda keramiska plattor för ett glansigt resultat.


Vågtång som ger blankt och vågigt hår.

Ger snabbt och enkelt vågigt hår. Keramisk beläggning för snabb och jämn värme. Den är jag super nöjd me ger exakt de resultat som jag vill ha.


Det är i grunden en vågtång men har också en vändbar värmeplatta för . Hoppas ni gillade videon, och om ni gjorde det lämna gärna en like, vill ni se mer av mig klicka på. Revolutionerande kombination av två stylingverktyg i ett: deepwaver och waver. Produkten har utgått och.

Skapar vågigt hår med perfekt resultat. OBH Nordica Björn Axén Wave Maker. Den har en inställbar temperatur med fem lägen för att passa alla hårtyper. Har någon utav er testat en våg-tång förut? Jag hoppas ni uppskattade.


En hårfön med AC- motor ger absolut bäst resultat och kan jämföras med de som används på salong. Testa dig fram och se vad. Vågor med vågtång och stylingborste.


Riktiga proffsgrejer som ger ett hållbart resultat. Easywaves - En vågtång som är enkel att använda och ger dig stora vågor med maximal volym på några sekunder. Här hittar du också vågtänger och andra värmeverktyg. Easy Waves är en vågtång som ger blankt och vågigt hår. Den värms upp snabbt, håller en.


För ökad säkerhet lyser en indikatorlampa när vågtången är påslagen så du tydligt ser att den är varm. Läs igenom bruksanvisningen noga innan användning och spar den för framtida bruk.

För mig blev det lägsta då jag har tunt och fint hår. Orkade aldrig pyssla tillräckligt med håret, som jag trodde jag skulle, då jag köpte denna vågtång. Har använt den ett fåtal gånger, sedan har . Detta är en fantastisk produkt som ger ett naturligt resultat.


Hej, jag satt och googla på lite resultat av olika vågtänger och fick en träff till detta inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg