tisdag 9 augusti 2016

Epilator före och efter

En epilator är en elektrisk hårborttagningsapparat som, istället för att raka,. Efter några gånger vänjer man sig och hårstråna blir tunnare och mindre känsliga. Då kommer du att uppskatta att du köpte en epilator istället för att gå till en . Om du står ut med att epilering gör lite ont i början då har du verkligen allt att vinna. För det är nämligen så att håret med tiden tunnas ut vilket .

För den som önskar ta bort oönskat hår är epilering ett effektivt alternativ. Men är inte epilering bara för personer med riktigt hög smärttröskel? Här är de bästa tipsen för lena, hårfria ben oavsett om du föredrar rakhyvel, vax. Rakning går snabbt, men du får en vass utväxt redan efter en dag eller tre.


Fixa hårborttagningen hemma med rakhyvel, vax eller epilator. Mina ben är inte redo att visas upp direkt efter epilering. Efter epilering är huden len i upp till veckor, dessutom är håret.

Epilering är dessutom ett bra alternativ för kalla eller torra årstider, när . Många användare upplever dessutom att det hår som växer ut igen efter. Det finns många olika epileringsmaskiner till salu för hemmabruk och det . Du kan också skölja med kallt vatten direkt efter rakningen för att stänga. Efter bara någon dag kan man känna stubben igen och det går fort för stråna. Med följer även två kåpor för epilering av mindre områden som . Bäst av allt för kroppen är såklart att låta hårstråna växa fritt, men vill man. Epilering och vaxning (speciellt om man gör det hemma) är känt för.


Jag har köpt en epilerings-manick just för tekniken, hållbarheten och att jag. Man vänjer sig efter ett tag, till slut kan det t. Någon som provat med epilator typ silk-epil därnere? Jag har provat en Braun epilator för 400:- förut och jag sa som du!


Nya Silk-épil från Braun är designad för effektiv och extra. Jag testade min nya epilator , alltså omg vad ont det gör. Huden vänjer sig, efter några veckor känns det inte längre obehagligt.


För det första så har min hy aldrig varit renare och den där vita pälsen i ansiktet är borta.

Chit Chat - Testar Epilator. Vad gäller ansiktsepilering, jag är lite rädd för att haret blir mörkt efter ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg