tisdag 25 februari 2014

Funkar läpp pump

Läpp pumpen hjälper dig snabbt och lätt att få större och putigare läppar som varar under några timmar. Perfekt innan en utekväll eller vid andra speciella . Vi är flera som har drömt om lite fylligare plut, men hur får man det utan att behöva lägga sig under kniven? Ett smart alternativ är att använda . En lip plumper hjälper dig att tillfälligt få fylligare läppar , vilket kan vara roligt om du ska på fest eller vill känna dig extra fin med ditt nya läppstift. Fullips Large Round för att uppnå en allmän fyllighet till dina läppar. Jag har alltid velat ha större läppar men vill inte ha kemikaliska ämnen i kroppen!


Jag har testat allt ifrån kirurgiska ingrepp till läpp - pumpen , och jag . Länge tänkt på att förstora mina läppar , de flesta av mina vänner har fillers. Den funkar så att man pumpar upp sina läppar och dem håller sig . Blåsa på läppen , Anti eller zinksalva? Vilken läppglans är bäst som ger STÖRRE läppar ? Jag beställde nyss hem denna läpp pump ! Den ska göra så att läpparna blir större och jag hoppas verkligen att den funkar. Placera pumpen runt läpparna och dra försiktigt ur luften genom munstycket. Jag ville bara se om den funkade , så ingen behöver skriva att det blev fult.


Carmex gör inte bara underverk för dina torra läppar , utan fungerar även. Om dina pumps ger dig skoskav kan du som en quick-fix testa att . Vissa lip-plumpers ger en större effekt, medan andra ger lite mindre effekt. Vill du ha effekten av fylliga läppar , kan lip-plumper definitivt vara något för dig. Den brittiska modellen Gail Scott ville ha fylligare läppar , men utan att betala dyra pengar för det.


Inspirerad av kändisen Kylie Jenner och . Personligen gillar jag fylliga läppar men det pas. Kanel funkar alltid man kan blanda ut det med vatten och lägga i läpp glanset sen finns det även medel som du ska ha i läppglanset så du gör din egna lipp pump. Det var ju faktiskt en ganska smart grej, synd att den inte funkade. Therese Lindgren – Therese Testar: LÄPP - PUMP. Det positiva med denna mirakelprodukt är att den funkar riktigt bra,.


Att få fylliga, sensuella läppar snabbt behöver inte längre innebära ett besök på skönhetskliniken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg