måndag 17 februari 2014

Sugpump för olja

Underlättar oljebyten eller räddar dig när du hält för mycket olja i motorn. Ansluts enkelt med klämmor till bilbatteriets poler. Sugpump tillverkad i stål med sugslang.


För tömning av mindre behållare, växelhus, m. För enkel påfyllning eller uppsugning av transmissionsolja, motorolja och växellådsolja. Genomskinlig behållare med tydlig gradering för enkel avläsning.

Manuell sugpump för tömning av t. Kan även användas för att tömma hydrauliska bromssystem, eller . Kapacitet: 500ml per slagIngår:290mm sugslang. Tillbaka till produktvyn. Pumpen gör oljebyten lättare och snyggare. Westfalia sugpump för olja.


Hej, jag surfade lite idag och hittade en oljebytarpump på biltema. Vad har ni för erfarenhet av oljebytarpumpar? Finns det nackdelar jämfört .

Försvarets sugpump för tex olja mm. Beställ reservdelar och tillbehör till din bil här. Skriv in ditt registreringsnummer. Hitta din butik eller verkstad.


Handdriven membranpump användbar för en mängd vätskor såsom olja , bensin, avfett. Jag undrar vart man tömmer oljan på denna gräsklippare av märket Klippo? Maskiner - Pumpar - Olja.


Tänkte byta olja imorgon. Lägg till i önskelista Lägg till jämför. Oljan är bytt enligt plan och nu är det dags igen.


Skall jag byta oljan på riktigt och använda . Pentrypumpar, Länspumpar, Pumpar Övrigt. Påfyllning transmission och koppling olja. För fyllning och tömning av mindre behållare, växelhus etc.


Jag behövde inte pumpa för han men tusan vilken tid det tog innan jag fick ut oljan. Det tog säkert minuter innan den lilla skvätten i min .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg