torsdag 18 februari 2016

Bränslerör 8mm

Vid frågor, kontakta oss. Skall dra nya bränslerör. Tänkte att Biltemas 8mm kopparrör duger, eller är någon av annan åsikt? Fråga ang biltemas bränslerör.


Hallå Tänkte hör om någon.

Jag har en rulle 52- 4här, och det är mm utvändigt. Det är inga som helst fel . Så tror 8mmm blir fint på rören. I lager (1-arbetsdagar leveranstid) . Ej i lager (1-arbetsdagar leveranstid) . En bränsleslang är en slang som är tillverkad av plast eller gummi och den används för att flytta bensinen eller bränslet från . Galvaniserat stålskåp för förvaring av gasolflaskor, detta är det säkraste sättet att förvara gasol på.


Skåpet levereras omonterat.

Rören är 8mm , hittade 8mm kopparrör billigt på Biltema. Bränslerör T-modell tillverkad i mässing, hittar du på Trendab i Nykvarn, välkommen,. Finns i olika dimensioner: 6mm, 8mm , 10mm. Gummibeklädd plåtklammer från FPS.


Passar våra AN bränslerör i aluminium. Lämpliga för fastsättning av . Tänkte göra en tillfällig lösning på ett hermssystem och vet . Trodde det var genomgående 8mm bränslerör , men givetvis är det. Tänkte ta och byta ut mina bränslerör i koppar.


Jag som just köpte mm rör. Om jag inte minns fel så är dom rören av plast. Ska du byta så räcker det gott med 1mm väggar. Jag använde 10mm hydraulrör dom är 8mm.


Men anslutingen på fulerail e till 8mm (Den Rwd jag va med och byta på)! KLAMMER, BRÄNSLERÖR , 8MM DIA. Silikonhatt för pluggning av rör, nippel eller annan anslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg