måndag 3 september 2018

Biltemas avgasbandage

Tillverkat av starkt och flexibelt glasfibergarn. För montering på grenrör, avgasrör och rör vid turboaggregat. Ger minskad värmestrålning. Hur är det med avgasbandaget?


Vissa säger att det skall lindas hårt kring grenröret och vissa säger att det skall . Laga avgasläckage temporärt?

Hur sätter man fast avgasbandage ? Avgasbandage i Uppsalatrakten? Hej Tänkte sätta på avgasbandage på rören, några tips vid montering ? Kapad originalskärm med Biltema sticksåg! Har en liten fråga om hur bra är kvaliten på avgasbandage från biltema ? Brukar inte inte bry mig, man får vad man betalar för, men det Biltema säljer tål vare sig värme eller fartvin så det kändes väl bara sådär när . Sätta på avgasbandage för skojs skull på. Såg att Biltema hade, nån som provat.


Jo, det finns sådan vit färg för avgasbandage på Bikeline.

Tex biltema har ju ganska billigt. Hojen jag har är en nine T. Tacksam om någon med lite kunskap kan dela med sig. Biltemas svarta avgasbandage är förvisso billiga men håller inte svärtan . Det tänkte jag inte på, risken lär ju vara rätt stor i och med Biltema - Qualtiy. Själv har jag sökt en riktigt svart avgasbandage till rätt kurs. Jag kollade in produktnyheterna på Biltema.


Fär montering på grenior, avgasrör Reparationssats fr mitie upphängning,. Tror också att biltema har nåt avgasbandage. Nu är det inte samma avgasbandage vi pratar om. Detta är värmebandage,inte . Nån som vet ifall biltemas avgasbandage inte är lika bra som tex creatix eller h2m elle.


Larzzon: Köpte mitt på Biltema , den dyraste av deras två varianter. Ja som rubrik lyder undrar jag vart alla köper sitt avgasbandage , har hittat på biltema men det är ju till bil och jag tycker det var ganska dyrt. Jag funderar på att använda avgasbandage samma som man använder på tävlingsbilar för att.


Sidan 2- Micro vs Biltema och mekonomen Allmänt. Jag har ett konstaterande till. Riktigt jävla skit från Biltema - kriminellt och sälja sånt skit.

Köpte två torkarblad på Biltema (Ultrablade) till min bil i våras, den ena kostade 1och den andra 13 jag är mycket nöjd med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg