tisdag 24 november 2015

Elektrisk oljesug biltema

Välj varuhus, Bollnäs, Borlänge, Borås. Effektiv oljesug som enkelt tömmer alla slags oljor och vätskor i fordon och maskiner med hjälp av undertryck. Opereras manuellt med handpump eller ansluten . Lägg till i inköpslistan. Jag har också en 12v oljesug från Biltema.


Elektrisk oljesug biltema – Pneumatisk transport med vakuum taosale.

Underlättar oljebyten eller räddar dig när du hält för mycket olja i motorn. Vilket är den bästa oljesugen. Har haft några olika varianter, har kört år på . SLANGSATS TILL OLJESUG CYLINDRISK. Hej, jag surfade lite idag och hittade en oljebytarpump på biltema.


Har använt elektrisk oljesug för oljebyte på många bilar, betydligt . Tja oljesug kanon bra, smutsen som finns i oljan fastnar i oljefiltret. Finns en vakumpump på biltema med tank behållare som funkar .

Forenkler oljeskift eller redder deg når du har fylt på for mye olje. Kobles enkelt til bilbatteriets poler med klemmer. För enkel påfyllning eller uppsugning av transmissionsolja, motorolja och växellådsolja. Genomskinlig behållare med . Jag hade en sådan där elektrisk oljebytarpump för en herrans massa år. Biltema hade en liknande Julas handpumpade förr, kanske finns den . Förra året köpte jag en elektrisk historia på biltema som inte gick att använda.


Köpte ett oljesug från biltema , fan det funkar med vätska när jag testade. Lånade en elektrisk 12V oljesug av en. Tyvärr gick den för torr och skar ihop.


Tror den var köpt på Biltema för längde sedan. Funderar på en elektrisk hjulmutterdragare nu är det snart är dax att lägga . Med till exempel Biltemas handpumpade oljesug tar det ca 15-sekunder att suga oljan ur en. Jag köpte en elektrisk oljesug på Biltema. Precis när oljan börjar sippra ut.


Antingen med en handpump eller med en elektrisk dito. Biltema disse mattene er noe små, vet at det er og få .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg