måndag 21 december 2015

Jordglob drinkvagn

Klotet kan roteras fritt i både öppet och stängt läge. Elegant barskåp i form av en jordglob. Allra snyggast är såklart om man kan duka upp spritbuffén på en klassisk drinkvagn.


Själv har jag alltid drömt om en sån här jordglobsvariant. JORDGLOB MED BELYSNING, Scan-Globe, Denm. Halmstads Auktionskammare.

A, Jan, 09:1 1EUR. A, Dec, 22:5 1EUR. Hur snygg är inte denna drinkvagn ? Jordglober vintageglobe, jordglober,globe, jordglob. För att inte tala om fåtöljen?


Sök bland pågående auktioner hos hundratals auktionshus. Barnebys samlar alla auktioner på ett ställe. Antikviteter, möbler, konst .

Drinkvagn är ju alltid trevligt. Du driver butiken Vintagebyrån inne i Varberg. Vad är det som lockar med gamla prylar? Hemmet känns mer personligt när man hittar något . Ikea-hack: sätt att förvandla ditt Vittsjö laptopbord till en snygg drinkvagn –. Så här stylar du din drinkvagn på bästa sätt.


Hitta billigaste Sprit jordglob hos AllaAnnonser. Hörnskåp i idegran, mkt fint skick. Rokokostil Byrå med Marmor Skiva. Tevagn, drinkvagn , eller kalla det vad du vill, fanns i var mans hem för en. Jag har min jordglob , med lampa och härliga klatschiga färger, kvar . Nu är bilen packad för färd till butiken i morgon.


Jag tar bl a med en drinkvagn , ljuslyktor, vinglas, ett nytt sideboard. Vi vill passa på å tacka er hjärtligt för det gågna året och alla pantburkar ! Med det sagt vill vi passa på att informera att vi kommer att hålla extra öppet den 10:de. Ovalt brunt fat i keramik med krona och text som fina detaljer i fatet.


Hoppas ni har en fin måndagkväll. Good morning and happy Monday!

Jag och A bestämde oss för att ha en ”drink” hörna i bokhyllan istället för att ha en drinkvagn. Varken jag eller A dricker starksprit men det är . Explore photo and video images on Instagram, latest posts and.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg