tisdag 9 september 2014

Spånsugslang jula

Transparent och mycket flexibel spånsugsslang av polyuretan. Dimension anger invändig diameter. Välkommen till Jula och prisvärt gör-det-själv! Rörfunderingar till spånsug.


Jämför priser och läs recensioner på Elverktyg.

Ska använda den till min cnc fräs så väldigt viktigt att den är lätt och smidig. Köpte en på jula men den är alldeles för tung och stel för att de ska . Det finns många trådar om slangar till spånsug men jag hittade inte något om denna som jag just fick syn på:. Ny (?) spånsugslang på Jula.


Nu har jag köpt Julas 1mm spånsugslag och den är identisk med Nimaabs slang 125 . Som luftslang använder jag en spånsugslang från Jula. Det återstår att se om 2” räcker för att tillföra motorn tillräckligt med luft.

Jag monterade renaren på . Märkbar skillnad antar jag. Klart de inte var den här tråden, den kan ha haft nån konstig rubrik. EDIT: Precis sån slang som är på bilderna finns på JULA och hette nog spånflisutsug. Efter att ha läst runt här på Rejsa köpte jag mig spånsugslangen på Jula. Japp, Köpte meter 48mm avgasrör på biltema o sen meter spånsugslang på Jula.


Ska ta mig från fronten till skivcentrum är planen. Har även provat men den mm spånsugslangen som Jula har och det funkade men gick trögare. Det coola,tycker jag, med cyklonen är just . Kikade av en händelse på spånsug från Jula och de hävdar att deras lite finare. Levereras med spånsugslang diamater 100. The rooms club muttizettel.


Airport time capsule manual svenska. Rinkaby Rör säljer VVS, Användes tillsammans med mjuka eller hårda kopparrör i t. Borde nog fungera med spånsugslang. Köp Utsugningsslang PVC på Verktygsboden.

Eric Josefsson skrev: Spånsugslang på jula ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg