tisdag 15 april 2014

Porslinspenna panduro

Rengör ytan noga med fettlösande medel före målning (vidrör ej ytan sen som ska målas). Vit porslinspenna , spets mm. Glas- och porslinspenna lj.


Make your own designer mugs or plates with fabulous patterns, or let the kids make cups to give to Grandma. Kanske en pysselkväll med porslinspennan .

Med en porslinspenna kan du enkelt skapa en personlig kopp till morgonkaffet. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and. Fixade även till deras vatten skål med en porslins penna från panduro.


Make and create har en tunnare om man är sugen på . Istället använde jag mig av en helt vanlig tops samt gjorde finliret med en porslinspenna. Tanken var att göra glada . En esta ocasión te enseñaremos en un fácil DIY como puedes personalizar tus tazas que pueden . Idag Har jag varit och handlat på panduro hobby för framtida pysselprojekt nu till.

Rita för hand eller använd en schablon eller . Måla på glas och porslin - Hej! Annars är det jätteenkelt att köpa en porslinspenna på t. Inlägg om porslinspenna skrivna av louisechf. Skålen är en vit från IKEA som jag målat med porslinspenna. Så tog jag mig äntligen till panduro å då hade alla andra pysslare redan varit . Skriv en hälsning på champagneglasen som dina gäster får behålla.


Panduro och skriva på en mugg själv . Vi köpte (fyndade) en massa tallrikar på IKEA. Sedan var det bara till att börja rita. Den lilla kannan på bilden har jag målat med porslinspenna och härmat mitt favorit mönster. Jag gjorde mustascher på kaffemuggar igår.


Min penna var ganska tjock i spetsen så det var ganska svårt att få till snygga . Fäster även på trä, papp, . Till porslin värmer du i ugnen för att färgen sedan ska hålla i disken. Jag har målat lite porslin som jag köpte. Låt torka timmar, härda i 1graders .

Med porslinspenna eller färg kan man måla till lite text osv som bränns för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg