tisdag 18 april 2017

Bromsrör jula

För glödgade koppar-, aluminiumrör m. Lämplig för bromsrör och AC-rör. Av material som uppfyller internationella specifikationer. Eller ska man gå och få koningen gjord hos nån? Behöver bocka ett par bromsrör som är 5mm i diam.


Kollar lite på verktyg för att kona mjuka rör, såsom bromsrör.

Märker då att satserna benämns antingen som dubbel eller enkel fast i flera fall. Det står: Bromsrör för bil kan ej konas med denna sats. Jag tycker att det ser ut som Biltemas, de tar 2pix för den och det . Har kört med verktyget från biltema och både konat bromsrör och oljerör.


Som sagt så funkar det bra, . Alla mätinstrument (produkter). Kompressionsprovare Carwise. Det bli rätt jobbigt för händerna att köra med handjagare när en hel kaross skall tätas.

Koningsverktyg för bromsrör. Trodde att det var en barnlek att byta bromsrör men ack, vad jag bedrog mig. Hade införskaffat specialnycklar som var avsedda för de sexkantiga . Jag har mm bromsrör i solfångare(biltema),liten volts. Smidigt verktyg för koning av bromsrör direkt på fordonet.


Jag hittar bara konverktyg för bromsrör på Jula. Skillnaden mellan en jula -modell och ett proffsverktyg är att konan på. Välj en punkt så långt från batteri, bränslesystem eller bromsrör som möjligt. Brandrisk på grund av gnistbildning. Jula såg jag hade konverktyg.


Spara pengar och handla reservdelar och tillbehör hemifrån. Köpa bromsrör till bilen? Välj från ett brett utbud av nya kvalitativa bildelar!


Tillverkning av bromsrör med Biltemas skitverktyg. Senaste fyndet var en häfthammare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg