tisdag 17 oktober 2017

Bromsrör mekonomen

Alltid till ett bra pris, antingen i butik eller på nätet med snabba. Monteringsclips för bromsrör , st. Lägg till i shoppinglistan. Känns bromsarna konstiga?


Pulserar pedalen eller känns det som att bromsarna inte tar ordentligt? Då kan det vara fel på bromssystemet. Bromsrör - ac-service, ackrediterad bilverksta avgassystem, bilar - begagnade, bilar - nya, bilservice, bilsjäljare, bilverkstad - företag,.


När jag skulle byta bromsrör på min 855:a så gick jag in på mekonomen och knappade in regnumret, har för mig att det stor exakt vilka nipplar . Mekonomen Edsberg/Sollentuna. Vänster bromsrör fram hade dom sprutat på rostlösande medel så det hade dom räddat åt oss sa dom. Har samma erfarenhetav mekonomen.


Slangen skruvar Du dit när röret är på plats. Såg också att biltema har en uppsjö av olika bromsrör , verkar som om någon ska vara till. Köpa bromsrör på mekonomen bilia etc etc vart jag nu hittar det rätt.


Detta med bromsrör och slangar är som de flesta vet lättare sagt än gjort,. Ska även byta längsgående bromsrör. Verkar inte biltema ha, så får beställa det på mekonomen , eller har ni några andra tips på bättre/billigare . Bromscylinder Bromsreduceringsventil Bromsrör Bromsrörsnipplar Bromsvätska Fördelningsventil Handbroms Universal Pedalställ Golvmonterat .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg