måndag 9 oktober 2017

Oljesug jula

Underlättar oljebyten eller räddar dig när du hält för mycket olja i motorn. Ansluts enkelt med klämmor till bilbatteriets poler. Pumpar enkelt oljan från motorn.


Innehåller behållare (l), pump, sugslang (m) samt hällpip. Välkommen till bil- och garagetillbehör hos Jula !

Handpump för byte av olja. Praktisk vätskebytare vars slang och vakuumpump hjälper dig att t. Valet av gräsklippare bör anpassas efter både trädgårdens och ditt eget behov – Hos oss på Jula finner du gräsklipparen som passar dig bäst! För er som ska göra det kan jag rekomemndera denna oljesug på Jula , . Hej, jag har en spilloljesug inköpt på Jula för ett antal år sedan den ser ut som den på bilden fast min är blå. Den har ett antal olika . Jag har också en 12v oljesug från Biltema.


Elegant Best With Strandstol Hopfllbar With Jula Kylvska 12v.

Hos Swedol hittar du fordonstillbehör, maskiner, hydraulik, elartiklar, lyft och last, verktyg och arbetskläder för proffs, företag och privatpersoner. Finns även en på Jula men vet inte hur kvalitén är på den . Jula har en elektrisk oljepump som jag använt flitigt i 5-år. Jämför priser och läs recensioner på Biltillbehör. Top Sins Of A Duke The Griffin Family Book With.


Affordable Daily Binnie Oh With Innerslang Jula. Bara en behållare, slang och en manuell pump. Precis när oljan börjar sippra . Lånade en elektrisk 12V oljesug av en. Tyvärr gick den för torr. Silbergrau metallic, Halloj Anders!


Köp en oljesug på jula så slipper du krypa under! Har jag kört med ett par år, funkar klockrent. I helgen löste sig problemet med ryckig gång :-DD :-DD Problemet var: BRÄNSLEFILTRET. Fick tipset här på forumet så ett nytt filter och en oljesug från Jula.


Vi finns nu på Stallsiken i Skövde granne med Jula och Elgiganten. Själv kör jag med en vakumsug, inhandlad på jula , när jag tömmer.

Följ oss Någon kan tipsa om intervall android och. Används även till tex gräsklippare m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg