tisdag 30 december 2014

Avgasbandage mekonomen

I lager (1-arbetsdagar leveranstid). Tillverkat av starkt och flexibelt glasfibergarn. För montering på grenrör, avgasrör och rör vid turboaggregat. Ger minskad värmestrålning. Vet någon hur det funkar att köra med avgasbandage till vardags?


Micro eller mekonomen har band om jag minns rätt.

Jag va å beställde på mekonomen idag, vår mekonomen här hemma tar hem prylar. Någon som har lindat in grenröret med avgasbandage ? Mekonomen , Auto Experten etc. Avgasbandage för att täta me eller för att isolera värme? Vart köper man avgasbandage?


Ja som rubrik lyder undrar jag vart alla köper sitt avgasbandage , har hittat på. Jag har ett konstaterande till. Behöver lite avgasbandage.

GUNGUM (läckagepasta) finns att köpa på mekonomen blir som cement när det stelnat. Det finns flexbitar att köpa på mekonomen , biltema osv. Skulle avgasbandage hålla tills löning tro eller är det bara att slänga pengar i sjön? Som rubriken lyder, vad vet ni om avgasbandage , påverkar det effekten som vissa.


Både meca och mekonomen är ju nu ÅF för hansenracing. Finns det avgasbandage man kan linda nu som är tätt eller nån. Hur bra det funkar har jag inte en aning om, men . Toningsfilm främst avsett för lyktglas i form av strålkastare, dimljus, blinkers, bakljus osv.


Monteras enklast torrt med hjälp av en värmepistol och vår filtklädda. Den riktiga tejpen är ljusår bättre än den folietejp som tex mekonomen har. Jag tätade den skarven på min genom att lägga avgasbandage i själva konan på skarven och sen ett . Gäller endast privatpersoner. Se denna fälg på vald bilmodell. Men under tiden bunkrar vi upp med avgasbandage och den där geggan jag . Ja,tänkte på biltema o mekonomen ,om de hade nått fix.


Annars har reservdelsfirmor som typ: mekonomen , meca, biltema. Har försökt att linda det hela med avgasbandage med det verkar som att trycet i avgasröret .

Googlar du avgasbandage så får du massor av träffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg